Jste majitelem penzionu nebo hotelu? Tak určitě hledáte způsoby, jak získat co nejvíce hostů a to nejen v období turistické sezóny, ale především mimo ni. Pravděpodobně nabízíte tak jako většina hoteliérů různé balíčky s programy. Wellness víkend, Valentinský víkend, prodloužený víkend pro rodinu s dětmi, seniorské pobyty, zaměstnanecké zážitkové pobyty. A co třeba zkrášlovací pobyty? O ty dnes mají ženy velký zájem. A je velmi pravděpodobné, že tyto pobyty se budou úspěšně prodávat právě v období, které není pro hoteliéry právě příliš lukrativní. Tedy začátkem jara, kdy si ženy začnou uvědomovat, že by rády shodily nějaké kilo do plavek.
Oslovit co nejširší okruh žen
Samozřejmě musíte nabídnout takový program, který dokáže oslovit co nejširší okruh žen. To znamená, že musíte sehnat například stylisty, výživové poradce, kadeřnice a jiné odborníky, které ženy dokáží zasvětit do tajemství zaručené krásy. Uznejte, že to vše je velmi náročné na organizaci a proto to můžete zkusit také trochu jinak.
Neorganizujte, nabídněte prostory
Podívejte se, kolik je jen na internetu a ve Vašem kraji zařízení, která pomáhají udržovat ženu krásnou. Z toho mnohé jsou velmi prestižní. Různé luxusní kadeřnictví, exkluzivní salony krásy, laserové centra, střediska plastické chirurgie a celá řada dalších. Co například oslovit je s nabídkou zorganizovat v prostorách Vašeho hotelu či penzionu nějakou akci, díky které se zviditelní jako firma, získají klientelu a nabídnou svým zákaznicím nějaký nadstandard, který si určitě zaslouží vzhledem k tomu, kolik peněz za krásu utratí?
Pobyty mohou být zaměřené různě. Některé mohou být pojaty jako aerobní pobyt zaměřený na cvičení, některé se mohou zaměřovat výlučně na kosmetiku a líčení. Některé mohou být zaměřené na to, jak se oblékat. Je toho opravdu mnoho, co ženy zajímá.