Každý, kdo se někdy vrhne do podnikání, to dělá přirozeně kvůli tomu, že má nějaký podnikatelský plán a přeje si s ním uspět. To je asi ta hlavní pohnutka. A chcete-li být v něčem úspěšní, tak proto přirozeně uděláte snad cokoli bude potřeba. Nikdo totiž nepodniká bez cíle s tím, že by mu bylo jedno, jak to dopadne.
Ale dělá to prostě proto, že svému nápadu věří a přeje si uspět, i když na začátku třeba neví, jak to celé vlastně dopadne. Ale pravda je taková, že nápady, které se nám na začátku zdají být naprosto šílené a jejich okolí jim dává jen pramalou šanci na úspěch, bývají nakonec kasovními trháky, na kterých jejich autor dobře vydělává.
Být první a originální je trefa do černého
A příčina tohoto paradoxu se přímo nabízí. Zkrátka, pokud někdo přijde s něčím novým, co ještě nikdo nezkusil, tak pak takový nápad přirozeně přitahuje pozornost lidí. A tím, jak je jedinečný, tak nemá žádnou konkurenci a je na internetu snadno dohledatelný. Vlastně prakticky vše, co se okolo něj děje odkazuje jen k jediným webovým stránkám, protože jiné podobné neexistují, takže jejich majitel je ve všech vyhledávačích na úplné špici a jeho stránky i s tím nevšedním nápadem jsou všem vždy na očích, takže jejich popularita ještě více roste. Tomu se prostě říká výhra. Ovšem takových podnikatelských výher je na světě jako šafránu.
Většina obchodníků splývá s davem
Mnohem běžnější je případ, kdy se rozhodnete podnikat v oboru, který je dobře známý a nevyrazíte do světa ani s nijak nevšední nabídkou. Prostě se budete živit tím, čím se živí několik stovek či tisíc dalších lidí v republice. Takže snadno splynete s davem. V tom případě se tedy musíte snažit zviditelnit tím, že svým zákazníkům budete nabízet vždycky něco navíc, čím je oslovíte, a že budete intenzivně spolupracovat se zkušenou firmou, která moc dobře ví, jak na seo optimalizaci.